Redukce stehen a paží

"

Zhubla jste, ale kůže už se nedokázala velké změně přizpůsobit?
Odstraníme ji... "

Redukce valů stehen a paží je odstranění nadbytečné kůže a tuku podkoží. Nejčastěji po výrazné redukci váhy.

Nevýhodou jsou dlouhé rány - později jizvy na pažích a stehnech. Hojení může být komplikováno zánětem v ráně vzhledem k rizikovým lokalizacím - podpaží, třísla. Po operaci je nutné minimálně 6 týdnů nosit elast. prádlo. Hospitalizace je 2 dny, stehy se odstranují za 2 týdny.

Redukce valů paží a stehen nepatří mezi úplně časté operační zákroky.  Často však doprovází vaše úspěšné zhubnutí. Klient ztratil mnoho kilogramů tuku, ale kůže se nedokázala tomuto stavu přizpůsobit. Na rukou a na stehnech plandá, vypadá nehezky a člověku pak kazí radost z celkové změny váhy. Jedinou možností je tuto volnou kůži odstranit.

Kdy je vhodné podstoupit tento zákrok?

• Po ukončení redukční kůry a stabilizaci vaší váhy.
  • Ve vyšším věku, pokud kůže vašich paží, či stehen visí nad úměrnou mez.

Nevýhodou tohoto zákroku

• Jsou dlouhé řezy a následně i jizvy na spodních stranách paží a stehen.
  • Hojení může být komplikováno zánětem v ráně vzhledem k rizikovému umístění/ podpaží, třísla/.

Chci si nechat vypnout paže, stehna nebo obojí. Jak mám postupovat?

• Domluvíte si konzultaci se mnou.
  • Při konzultaci se společně domluvíme na redukci kůže na vašich pažích a stehnech.
  • Domluvíte si termín operace.
  • Dozvíte se cenu operace.
  • Absolvujete předoperační vyšetření u vašeho obvodního lékaře, nebo internisty. Je důležité, aby nebylo starší než čtyři týdny před termínem operace.
  • Dva týdny před operací nesmíte prodělat žádné infekční onemocnění. Jinak je nutno termín operace posunout.

Operační den

• V den operace se dostavíte na naši kliniku.
  • 6 hodin před operací nesmíte jíst a kouřit a pět hodin před operací nesmíte pít.
  • Podle pokynů si přinesete toaletní a hygienické potřeby včetně přezůvek.
  • Odevzdáte nám závěr předoperačního vyšetření a podepíšete souhlas s operačním zákrokem.
  • Uložíme vás na lůžko a začneme vás připravovat na operaci.

Operace

• Probíhá v celkové anestezii.
  • Na vnitřní straně paží /stehen/je nejdříve potřeba oddělit kůži a podkoží od spodiny. Kůži natáhnu do vhodné velikosti a přebytky odříznu. Okraje ran sešívám intradermálními stehy. Cílem je, aby jizvy byly tenoučké a co nejméně vidět.

Pooperační péče

• Hospitalizace trvá 2 dny. Proti bolesti podáváme analgetika.
  • Drény, pokud byly zavedeny, se odstraňují následující den.
  • Zpočátku bude dobré zajistit si pomoc v domácnosti, abyste své paže a stehna mohli nechat odpočívat.
  • Pro stabilizaci a dobré přihojení kůže budete muset nosit elastické návleky alespoň šest týdnů.
  • Stehy odstraňuji podle rychlosti hojení 10.-14. den.
  • Po dvou týdnech můžete zpátky do práce, ale fyzické námaze se vyhýbejte ještě aspoň dva měsíce.
  • Své operační rány neopalujte na slunci, ani v soláriu minimálně tři měsíce. Nejlépe až po jejich vyblednutí.
  • Jizvy masírujte podle instrukcí, které od nás dostanete.
  • Minimálně 4-6 týdnů nesportujte. Dejte své kůži čas na zhojení a přihojení. I později ji chraňte nošením návleků alespoň po dobu dalších dvou měsíců.

Touto operací získáte:

• Opět krásně štíhlé paže a stehna.
  • Pevnou a pružnou kůži paží a stehen.

Pokud máte zájem o úpravu vašich paží, či stehen, vyplňte přiložený formulář a dostavte se na konzultaci, která je nezávazná.

Galerie "

Chci se objednat na tuto operaci

Vaše dotazy
MUDr. Miroslava Průchová odpovídá na Vaše dotazy...

"

Dobrý den, Měla bych dotaz, je mi 20 let a mám každé oko jinak velké (oční štěrbinu). Zajímalo by mě, jestli se dá tato vada operovat a kolik by to případně stálo? Děkuji Lucka"

Dobrý den, pokud máte tento problém od narození, tak je to na menším oku vrozená ptoza víčka. Tuto vadu musí posoudit oční lékař a musí se vyjádřit k velikosti vady, k funkci svalu. Na plastické chirurgii vybereme vhodný typ operace, tuto potom hradí pojišťovna. S pozdravem Dr.růchová

"

Dobrý večer,měla bych zájem o tuto operaci, jsem sice zaměstnaná, ale nemám dostatek peněz v hotovosti. Ptám se tedy, zda je možné uhradit tak zákrok v několika splátkách, nebo zda třeba částečně nepřispívá zdravotní pojišťovna. Děkuji za odpověď."

Dobrý den, určitě se zastavte na konzultaci, kde  rozhodneme jaký typ operace uděláme a kolik bude stát. Zdravotní pojišťovna na tento typ operace nepřispívá a bohužel na splátky operace možná není. S pozdravem Dr.Průchová